من از حجت نماهای اسلام میترسم+شعر

تصاویر انتخابی

من از حجت نماهای اسلام میترسم+شعر

فرهنگی مثنوی های جدید بسته خبری

غزل مثنوی #جوهرکلام

من از کسیکه نمیکند سلام میترسم

من از حجت نماهای اسلام میترسم 

من از آخوندی که پوشدلباس روحانی

ولی ندارد حرمت کلام میترسم 

من از عالمی که رعایت نمیکند

حد فاصل حلال و حرام میترسم

من از آخوندیکه مثل ابن ملجم  

می شود اسیر مکر قطام میترسم

من ازآشناییکه خلع لباس شده

ولی میدهد فتوای مدام میترسم 

من از کارگزاریکه بنام دینداری

دزدی هایش بوده بادوام میترسم 

من ازاستادی که دانشجویان دختررا

شب امتحان میشود غلام میترسم

من از کاسبی که به بهانه نرخ دلار

پیاز رابا فی طلاکرده ادغام میترسم

من از ماموری که از مجرمین گیرد

 رشوه ها مانندسهام میترسم 

من ازنماینده ایکه شب انتخابات 

میدهدبرنج وگوشت خام میترسم

من از دولتی که با کودتای لبخند

کارهایش بوده نافرجام میترسم

من ازفامیلی که وقت تنگدستی

قطع میکندصله ارحام میترسم

من ازدنیایی که مردمانش همه 

دارندخصلت خونآشام میترسم

من ازمردمیکه بااینهمه ظلم وجور

ندارندذوقی به ظهورامام میترسم 

من از روزگاری که عالمان وارسته

میخورندفحش ودشنام میترسم

من ازعاقبت کارعلیا که بی پروا

گویدحقیقت راباپیام میترسم

شاعر #علی_سرابی_یاقوند

#پایگاه_تحلیلی_خبری_لرپرس 



௹ ازحضور پر مهر شما بی نهایت سپاسگزارم௹

درباره ما

به وب سایت لر پرس ✋ خوش ✋ آمدید قوم لر یکی از سربلندترین اقوام ایرانی است که نقش بی بدیلی در ساختن تمدن ایرانی ایفا کرده است.مردمان لرزبان در کشورهای ایران-عراق-سوریه-چین-عمان -ترکیه- روسیه و افغانستان زندگی می کنند. لرزبان ایران در جنوب غرب کشور و در امتداد کوههای سر به فلک کشیده زاگرس سکونت دارند.لرستان پشتکوه یا ایلام امروزی از دیر باز یکی از اصلی ترین سکونتگاههای قوم لرمحسوب می شده و می شود.

جستجو

تصاویر منتخب

آرشیو

نويسندگان

لینک دوستان

اشعار لری

شبکیا اجتماعی

موضوعات

 

پایگاه تحلیلی خبری لرپرس

ارائه اخبار وتحلیل های جامع _ معرفی قوم لر _ارسال آهنگ ها و دکلمه های قدیم و جدید_ معرفی جاذبه های طبیعی باستانی گردشگری