تصاویر انتخابی

سلام برلب تشنه کربلا

فرهنگی

 

*اللهم صلی علی محمدوآل محمدوعجل فرجهم*

*السلامُ عَلَیکَ یااباعَبْدِاللّه و*َ *عًلی الاَرواح الّتی حَلَت بِفنائک*

*عَلَیکَ مّنی سلامُ اللّه ابداً"ما*

*بَقیتُ وَبَقیَ اَلیلِ وَالنهاروَلاجَعَل*َ *اللّهَ آخِرَاَلعَهدِمنی لزیارَتکُم*

*اَلسلامُ عَلی الحُسین وَعَلی علی* *بن الحُسین وعَلی اُولاد*

*الـحسین* *وعَلی* *اَصحاب* *الحسین*




شبهای تنهایی من

فرهنگی

 

و اما من ...

هر شب وقتي تمام ستارگان زمين در آسمان به خواب فرو مي روند

من مي مانم و خدائي كه در اين نزديكي است ..

آنگاه كه شب از نيمه مي گذرد

 بقچه تنهائي دلم را مي گشايم و به چشم انتظاري او مهمان ميشوم .

سهم من از دلزدگي زمين و هاي و هوي زمينيان هر چه باشد

پشت درهاي بي روح زمان قرار مي دهم 

و به شانه هاي سپيد خدا تكيه ميزنم

و تا خود صبح در سجاده نوراني نمازم درد دل هاي دلم را شمارش مي كنم .....

زيرا ميدانم كه او با من است در تمامي لحظات زندگي من ..

الابذکرالله تطمئن القلوب


خداوندا آرامشی میخواهم از جنس خودت

مرادریاب




بدون دوست هرگز

فرهنگی

، ‌⇦⇦گاهے⇨⇨ ⇦ دوست دارے فقط نگاش ڪنے⇨ ♥♡ ⇦ همینطورے ڪـہ دارے ⇨♥♡ ⇦نگاهش میڪنے⇨ ♥♡ ⇦اشڪات سرازیر میشـہ ⇨♥♡ ⇦ میگے⇨ ♡♥⇦ نباشے میمیرم ⇨♥♡ ♥♡⇦ همیشـہ بـاش⇨ ♡♥

 

سندافشاگری خیانت هاشمی رفسنجانی رییس تشخیص مصلحت نظام.به نقل ازویکی لیکس

سیاست

سندافشاگری خیانت هاشمی رفسنجانی رییس تشخیص مصلحت نظام

مطابق یک سند منتشر شده در سایت افشاگر ویکی‌لیکس، یک روحانی بلندپایه کویتی پس از دیدار با آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، از نظرات او در خصوص کاهش محبوبیت احمدی‌نژاد پیش از انتخابات ۸۸ با مقامات آمریکایی سخن گفته است.

به گزارش گروه بین الملل «خبرگزاری دانشجو» یک سند محرمانه ارسال شده از کویت به وزارت خارجه آمریکا در تاریخ 24 ژانویه 2007 به شرح نتایج دیدار یک روحانی بلندپایه شیعه کویتی با علی‌اکبر هاشمی رفسنجانی، رئیس تشخیص مصلحت نظام در یک هفته قبل‌تر می‌پردازد.


 

این سند که سایت افشاگر ویکی‌لیکس آن را منتشر کرده از قول «سید محمد باقر المحری»، از روحانیون بلندپایه شیعه در کویت می‌نویسد آقای رفسنجانی «حامی ایده گفت‌وگوی آمریکا، عربستان سعودی و ایران درباره عراق است».


مطابق این سند، «المحری» در گفت‌وگو با رابط وزارت خارجه آمریکا از واشنگتن خواسته با گروه‌ها و افرادی مانند آیت‌الله رفسنجانی که به باور وی «میانه‌روهای ایران» هستند گفت‌وگو کند و خطاب به آمریکایی‌ها تصریح کرده که «شما کانال‌های خود را در ایران دارید


در بخشی از این سند آمده است: «المحری مدعی است رفسنجانی کاملاً با او درباره نیاز گفت‌وگو بین آمریکا، عربستان سعودی و ایران موافق است.» 

در ادامه سند مورد نظر آمده است: «المحری درباره عراق، شدیداً و مکرراً بر لزوم تعامل شیعیان عراق با عربستان سعودی و مماشات با آنها تأکید و استدلال می‌کند سنی‌ها در عراق نباید از فرایند سیاسی کنار گذاشته شده و به حاشیه رانده شوند.»

«المحری» همچنین بر اساس دیدار محرمانه با علی‌اکبر هاشمی رفسنجانی در تاریخ 17 ژوئن از قول وی مدعی شده حمایت‌های عمومی در ایران از محمود احمدی‌نژاد، رئیس‌جمهوری وقت ایران رو به کاهش است. مطابق این ادعا، رفسنجانی انزوای ایران در جامعه بین‌الملل، افزایش قیمت کالاهای اساسی و عدم صلاحیت برخی از مقامات احمدی‌نژاد را عامل افت حمایت‌ها از رئیس‌جمهور وقت ایران دانسته است.

 

به ادعای این سند، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام به این روحانی کویتی گفته طی هشت ماه گذشته افکار عمومی از احمدی‌نژاد فاصله گرفته و به سمت گروه‌های «میانه‌رو و عملگرا» متمایل شده است.

منبع: فارس

 

snn.ir/detail/News/419653/88

درباره ما

به وب سایت لر پرس ✋ خوش ✋ آمدید قوم لر یکی از سربلندترین اقوام ایرانی است که نقش بی بدیلی در ساختن تمدن ایرانی ایفا کرده است.مردمان لرزبان در کشورهای ایران-عراق-سوریه-چین-عمان -ترکیه- روسیه و افغانستان زندگی می کنند. لرزبان ایران در جنوب غرب کشور و در امتداد کوههای سر به فلک کشیده زاگرس سکونت دارند.لرستان پشتکوه یا ایلام امروزی از دیر باز یکی از اصلی ترین سکونتگاههای قوم لرمحسوب می شده و می شود.

جستجو

تصاویر منتخب

آرشیو

نويسندگان

لینک دوستان

اشعار لری

شبکیا اجتماعی

موضوعات

 

پایگاه تحلیلی خبری لرپرس

ارائه اخبار وتحلیل های جامع _ معرفی قوم لر _ارسال آهنگ ها و دکلمه های قدیم و جدید_ معرفی جاذبه های طبیعی باستانی گردشگری