کناره گیری برخی از نمایندگان مجلس دهم در انتخابات ۹۸

تصاویر انتخابی

کناره گیری برخی از نمایندگان مجلس دهم در انتخابات ۹۸

سیاست بسته خبری

 

بر اساس اظهاربرخی از منابع موثق حدودا 35 نفر از نمایندگان فعلی مجلس شورای اسلامی برای شرکت در انتخابات سال۹۸ثبت نام نخواهند کرد.

 

در همین رابطه عنوان شده پروانه سلحشوری یکی از نمایندگانی است که در انتخابات  مجلس ۹۸ثبت نام نخواهد کرد.

در میان نمایندگان استان گلستان نیز تربتی نژاد نماینده ی گرگان و آق قلا از نمایندگانی بود که رسما و به موجب صدور بیانیه ای از ثبت نام در انتخابات مجلس ۹۸کناره گیری نمود.

از طرفی شنیده شده که رامین نورقلی پور نماینده ی غرب گلستان نیز از ثبت نام در انتخابات سال۹۸خودداری خواهد کرد.

در این بین بسیاری از مردم و نخبگان بر این باورند که عدم عملکرد مثبت و قابل قبول در حوزه های انتخابیه،ریزش شدید آرای مردمی،و در مواردی قصد عزیمت و پناهندگی سیاسی و اجتماعی به خارج از کشور در کنار علم به رد صلاحیت قطعی با عنایت به دلایل مستند سیاسی و اقتصادی از جمله دلایل انصراف اکثریت نمایندگان فعلی از رقابت مجلس۹۸ارزیابی می شود.

انتهای خبر/



௹ ازحضور پر مهر شما بی نهایت سپاسگزارم௹

درباره ما

به وب سایت لر پرس ✋ خوش ✋ آمدید قوم لر یکی از سربلندترین اقوام ایرانی است که نقش بی بدیلی در ساختن تمدن ایرانی ایفا کرده است.مردمان لرزبان در کشورهای ایران-عراق-سوریه-چین-عمان -ترکیه- روسیه و افغانستان زندگی می کنند. لرزبان ایران در جنوب غرب کشور و در امتداد کوههای سر به فلک کشیده زاگرس سکونت دارند.لرستان پشتکوه یا ایلام امروزی از دیر باز یکی از اصلی ترین سکونتگاههای قوم لرمحسوب می شده و می شود.

جستجو

تصاویر منتخب

آرشیو

نويسندگان

لینک دوستان

اشعار لری

شبکیا اجتماعی

موضوعات

 

پایگاه تحلیلی خبری لرپرس

ارائه اخبار وتحلیل های جامع _ معرفی قوم لر _ارسال آهنگ ها و دکلمه های قدیم و جدید_ معرفی جاذبه های طبیعی باستانی گردشگری