توهین اکبرهاشمی رفسنجانی به ملت ایران

تصاویر انتخابی

توهین اکبرهاشمی رفسنجانی به ملت ایران

سیاست

نامه سرگشاده عبدالرضا داوری به اکبر هاشمی رفسنجانی

بسمه تعالي

انا لله و انا اليه راجعون

حضرت آيت الله اكبر هاشمي رفسنجاني دامت شوكته


رياست محترم مجمع تشخيص مصلحت «نظام »


در اظهاراتي غيربهداشتي كه ديروز سايت رسمي تان به نقل از جنابعالي منتشر كرده، دولت نهم و دهم را به يك «سگ » تشبيه كرده ايد كه جامعه ايران را به بيماري «هاري » مبتلا كرده است!

در رابطه با دلايل انتشار اين سخنان غيربهداشتي كه از حرف به حرف آن كينه مي چكد، آن هم در آستانه دهمين سالگرد شكست تاريخي تان در سوم تير ٨٤ ، ابتدا عبارت «هاري » را در ادبيات جنابعالي رديابي كردم تا برايم مشخص شود كه جنابعالي موضوع «هاري » را قبلا در كدام موارد به كار برده ايد.

جالب آنكه بررسي هاي اينجانب نشان داد جنابعالي غير از مورد اخير كه دولت نهم و دهم را به سگ هار تشبيه كرده ايد، قبلا تنها نظام ستمشاهي را به سگ هار تشبيه ميكرديد! ابتدا در تاريخ ١٣ مرداد ٦٢ و در جمع اعضاي حزب جمهوري اسلامي اظهار داشته ايد: « این تشکیلاتی که ما از شاه تحویل گرفتیم، مثل عضو زنده یک موجود زنده‏ای است که در دهان سگ هار بوده که وقتی سگ هار آنجا را جویده و سم هاری به آنجا رسیده، معلوم است که آن عضو چه حالتي دارد. »

جنابعالي مجددا در تاريخ ١٧ ارديبهشت ۸٣، و در ديدار مديران حراست كل كشور ، حكومت پهلوي را عامل ايجاد بيماري «هاري » در ايران دانسته و گفته ايد: «ايجاب می‏کند که یک مواظبت دائمی و سخت‏گیرانه‏ ای داشته باشیم تا اینکه از این پیکر آلوده به گناهان گذشته و این بدنی که مثل بدن کسی است که سگ هاری او را گزیده و آلوده و مبتلا به مرض هاری است، مواظبت کرد تا بتوانیم به یک نظام صحیح و اسلامی تبدیل کنیم. »

و سرآخر آنكه جنابعالي در تاريخ ٢٢ دي ٨٤ در ديدار با علماي گيلان ، خاندان پهلوی را عامل انتشار ويروس «هاري »در جامعه ايران معرفي كرده و گفته ايد: «وقتی کشور از دست خانواده پهلوی گرفته شد، مثل عضو بدن انسانی بود که در دهان سگ‌ها جویده و با ویروس هاری مسموم شده باشد. همه چیز کشور خراب و آلوده بود. »

حضرت آيت الله!

همان گونه كه ملاحظه فرموديد، جنابعالي در طول ٣٢ سال اخير ، تنها حكومت پهلوی و دولت احمدي نژاد را به سگ ‌هار تشبيه كرده ايد كه جامعه را به بيماري هاري مبتلا كرده اند!

حضرت آيت الله!

ما عمق كينه شما از احمدي نژاد را كاملا مي شناسيم و درك مي كن

يم كه چرا بر او مي تازيد و دولتش را به سگ‌هار تشبيه مي كنيد و محمود احمدي نژاد را كنار محمدرضا پهلوی مي نشانيد.

اين كينه عميق ، ده سال قبل و زماني كه با همه خدم و حشم تان از آهنكرزاده اي مصمم ، مردمي و انقلابي شكست خورديد، شكل گرفت. و زماني كه در سال ٨٨ ، باز هم از همان آهنگرزاده - البته - در نبردي نيابتي متحمل شكست شديد و رهبر معظم انقلاب هم تاكيد كردند كه در اختلافات جنابعالي و دكتر احمدي نژاد ، نظر دكتر احمدي نژاد به نظر رهبري نزديكتر است، كينه هايتان به اوج رسيد.

كينه جنابعالي از اين آهنگرزاده ايراني كه همه طرح ها و برنامه هاي تان براي مهندسي آينده نظام ازجمله واتيكانيزاسيون نهاد ولايت فقيه ، به حاشيه راندن توده ها ، حاكميت سرمايه داري با قرائت نئوليبراليستي و نهايتا ادغام جمهوري اسلامي در نظم جهاني سلطه را نقش برآب كرد، و شبكه سازي اشرافيت بروكراتيك را نيز برهم زد، به خوبي قابل درك است و مردم هم خوب ميفهمند كه دعوا بر سر چيست و كيست!

حضرت آيت الله!

 در روند كينه ورزي هايتان عليه اين آهنكرزاده، علاوه بر اقدامات ميداني و بسيج نيروهاي سياسي، كار را به جايي رسانده ايد كه افكار عمومي كشور مصداق اصلي هشدار اخير رهبري در باب تحريف امام خميني (ره ) و موروثي شدن نظام اسلامي را در كفتار و رفتار شما مي يابد.

حضرت آيت الله!

 شما يك سال است كه قدم به «نهمين » دهه زندگي تان گذاشته ايد. بسياري از هم سن و سالان جنابعالي اينك روي در نقاب خاك كشيده اند . براستي تا كي قرار است هر وقت سخني از جنابعالي ميشنويم احساس جاودانگي و بوي «قدرت » از آن استشمام شود؟ مردم ايران كه از سال ٧٢ به بعد، بارها و بارها به جنابعالي «نه » گفته اند چه گناهي كرده اند كه بايد يك روز درميان اعصابشان با سخنان غيربهداشتي جنابعالي آزرده شود. 

بعنوان كوچكترين آحاد اين ملت به جنابعالي توصيه ميكنم در اين ايام مبارك رمضان كمي هم به مرگ و آخرت بيانديشيد كه در نهمين دهه زندگي تان از هر زمان به شما نزديك تر است و اين راه ابدي نه با فحاشي به خادمان مردم كه تنها با حلاليت طلبي از آنان و جبران مظالمي كه در حق ملت ايران روا داشته ايد هموار خواهد شد. 



௹ ازحضور پر مهر شما بی نهایت سپاسگزارم௹

درباره ما

به وب سایت لر پرس ✋ خوش ✋ آمدید قوم لر یکی از سربلندترین اقوام ایرانی است که نقش بی بدیلی در ساختن تمدن ایرانی ایفا کرده است.مردمان لرزبان در کشورهای ایران-عراق-سوریه-چین-عمان -ترکیه- روسیه و افغانستان زندگی می کنند. لرزبان ایران در جنوب غرب کشور و در امتداد کوههای سر به فلک کشیده زاگرس سکونت دارند.لرستان پشتکوه یا ایلام امروزی از دیر باز یکی از اصلی ترین سکونتگاههای قوم لرمحسوب می شده و می شود.

جستجو

تصاویر منتخب

آرشیو

نويسندگان

لینک دوستان

اشعار لری

شبکیا اجتماعی

موضوعات

 

پایگاه تحلیلی خبری لرپرس

ارائه اخبار وتحلیل های جامع _ معرفی قوم لر _ارسال آهنگ ها و دکلمه های قدیم و جدید_ معرفی جاذبه های طبیعی باستانی گردشگری