تصاویر انتخابی

تشکر و قدردانی +عکس

فرهنگی عکس نوشته های لری بسته خبری

 

لم یشکرالمخلوق لم یشکرالخالق 

 

دنیای با او بودن به ما نیاموخت که بی او چه کنیم اما وفایش به ما آموخت که محبت‌های بی منت و بی صدای او را که جاودانه در جان زندگی‌مان سبز است، فراموش نکنیم. اما باز هم او بود که این بار با رفتنش همه بستگان، دوستان و آشنایان را به دور ما جمع کرد. و همه به وسعت قلب‌هایتان آمدید و در مراسم خاک‌سپاری، ترحیم و ختم روانشاد صیدآقا رنگین فر(سرابی ) گردهم جمع شدید صفایتان را ارج می‌نهیم و نیکوترین دعاهای خود را نثارتان می‌کنیم و آرزومندیم زنجیر عشق و محبت یاران، هرگز از هم نگسلد.

با شایسته‌ترین و عالی‌ترین عبارات و سخنان به هر زبان و هر لهجه می‌ستاییم، محبت‌های شما بزرگواران را.

چه آن کس که با گل خاطر سوگوارمان را تسلی بخشید چه آنهایی که با قطره های اشک دریای مهرورزی را جلا بخشیدند .

در مقام شما چه می‌توانیم بگوییم که اقیانوسی از لطف و رحمت را برگ‌های خسته و کوفته‌مان جریان دادید، با این عمر کوتاه خاکی، قادر به جبران الطاف شما نیستیم، پس دست به دامان ذات کبریایی دراز می‌کنیم و از درگاهش می‌خواهیم تا پاسخگوی این همه لطف از روی عنایت خویش باشد!

بدین وسیله از عنایت و حسن توجه کلیه سروران، دوستان، آشنایان و همکاران .اصناف . کسبه وبازاریان نیروهای نظامی وانتظامی اقوام طوایف و تیره ها مختلف بالاگریوه علی الخصوص امام جمعه محترم شهرستان . رییس و اعضای شورای شهر شهرستان اندیمشک  . روحانیون گرامی و سادات جلیل القدر ،مجمع ذاکرین اهل بیت عصمت وطهارت شهرستان .هئیت ها و دسته جات عزاداری .مجمع قاریان قرآن .اساتید دانشگاه آزاد . روساو کارکنان اداره جات شهرستان مدیریت وپرسنل ناحیه راه آهن زاگرس . ترواس بتونی . جامعه پزشکی و پرستاران بیمارستان امام علی ع و خانه های بهداشت .اعضا دفتر نمایندگی مردم در مجلس شورا . مدیران و کارکنان شهرداری مرکزی و توابع و معلمان و اساتید دانشگاه ها دانشجویان فرهیخته . جامعه ورزشکاران و مربیان عزیز .همسایگان گرانقدر و مردم خونگرم قلعه لور ‌. شهرکها و شهرستان های لرتبار  که در همه مراحل ما را مدیون لطف و غریق محبت خویش نمودند از صمیم قلب تقدیر و تشکر نموده و برای همگان از خداوند رحمان، حضور در مرکب نورانی امام زمان (عج) را در عصر ظهور مسئلت می‌نماییم.

بی شک پدر و مادر بهترین نعمت‌های خدا بر روی زمین هستند که امیدوارم هرکسی دارد خدا برایش ببخشد و آنان که دار فانی را وداع گفته‌اند روحشان شاد و قبرشان پر نور باشد.

از طرف خانواده های رنگین فر . رحیمی منش .سرابی

قافله عشق در سفر تاریخ با جوان ترین استاد راوی کشور دکتر مهدی امینی

فرهنگی دفاع مقدس ایثارگران بسته خبری

 

 

قافله عشق در سفر تاریخ است...

 

 عملیات بزرگ راهیان نور

جهت هماهنگی و دعوت از استاد بابت روایتگری راهیان نور با آیدی و شماره ذیل تماس بگیرید

 

#دکتر_مهدی_امینی

جوانترین استاد راوی دفاع مقدس

(رئیس اندیشکده راهبردی فتح)

کارشناس مجری صدا و سیما

 

تلگرام

@soha_313_ar_ms

ایتا

@oshaghol_mahdi313

جشن عید مبعث باحضور امام جمعه اندیمشک

فرهنگی بسته خبری

عیدمبعث با حضور امام جمعه محترم اندیمشک  حضرت حجت الاسلام والمسلمین سید کمال موسوی برگزار شد 

به گزارش پایگاه جهادی تحلیلی خبری لرپرس: در راستای عید اکبر عید مبعث ختم رسولان و  با حضور گرم نمازگزاران بعداز نماز مغرب و عشاء با حضور امام جمعه محترم اندیمشک برگزار شد .

امام جمعه اندیمشک در این مراسم باشکوه با اشاره به جایگاه والای پیامبر مکرم اسلام فرمودند 

راه رستگاری بشریت و رسیدن به ذات پروردگار توسل جستن به آخرین پیامبر الهی می باشد 

همچنین ایشان اضافه کردند

قرآن کلامی آسمانی از منبع لایزال وحی است که بر پیامبر نازل شده و این کتاب برای عصر و یا نسل خاصی نیست و در همه دوره ها بهره وری بشر است.

وی تاکید کرد: پیام پیامبر اسلام تنها در بعد فردی نیست بلکه آیینی اجتماعی است که به اصلاح فرد و در نهایت جامعه که در آن زندگی می کند منتهی می شود به گونه ای که جامعه را از بدی ها می زداید و خوبی ها را نشر می دهد.

همچنین در ادامه  با مدیحه سرایی مادحین اهل بیت عصمت و طهارت علیه السلام   برادران علی گرامی و حسین مولایی  مراسم رنگ و بوی جشن و معنویت گرفت 

 

لازم بذکر است که این مراسم که با همکاری هئیت امنا ،امام جماعت مسجد  و پایگاه بسیج مسجدعلی ابن الحسین علیه السلام برگزار شد 

انتهای پیام/

 

 

قاب تجربه+دکتر مهدی امینی +تصاوير

فرهنگی دفاع مقدس بسته خبری

قاب_تجربه

 

، امروز وارد جنگ ترکیبی شده ایم که باید نقشه و قطب نما رو با شاخص #ولایت تنظیم کنیم


در این مسیر در این طریق، در این جنگ قرائت ها و روایت ها اوست که ما رو به سر منزل مقصود راهنماست

 

قطار شطرنج اندیمشک همچنان بر ریل افتخارات

ورزش بسته خبری

افتخاری دیگر برای شطرنج اندیمشک*

 

*انتخاب هیئت شطرنج اندیمشک بعنوان یکی از اعضا اصلی مجمع انتخابات هیئت شطرنج استان خوزستان*

 

*امروز در جلسه مجمع انتخابات هیئت شطرنج استان که در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان خوزستان در اهواز برگزار شد هیئت شطرنج اندیمشک با کسب ۱۲ رای از ۱۴ رای ممکن بعنوان یکی از ده عضو اصلی مجمع انتخابات هیئت شطرنج استان خوزستان انتخاب شد،هیئت شطرنج اندیمشک به ریاست مهندس_پولادوند یکی از بهترین هیئت های فعال شطرنج استان در چند سال اخیر بوده است که در زمینه برگزاری مسابقات و دوره های آموزشی شطرنج رتبه اول را در استان کسب نموده است*

 

#پایگاه_جهادی_تحلیلی_خبری_لرپرس 

صفحه قبل 1 ... 2 3 4 5 6 ... 48 صفحه بعد

درباره ما

به وب سایت لر پرس ✋ خوش ✋ آمدید قوم لر یکی از سربلندترین اقوام ایرانی است که نقش بی بدیلی در ساختن تمدن ایرانی ایفا کرده است.مردمان لرزبان در کشورهای ایران-عراق-سوریه-چین-عمان -ترکیه- روسیه و افغانستان زندگی می کنند. لرزبان ایران در جنوب غرب کشور و در امتداد کوههای سر به فلک کشیده زاگرس سکونت دارند.لرستان پشتکوه یا ایلام امروزی از دیر باز یکی از اصلی ترین سکونتگاههای قوم لرمحسوب می شده و می شود.

جستجو

تصاویر منتخب

آرشیو

نويسندگان

لینک دوستان

اشعار لری

شبکیا اجتماعی

موضوعات

 

پایگاه تحلیلی خبری لرپرس

ارائه اخبار وتحلیل های جامع _ معرفی قوم لر _ارسال آهنگ ها و دکلمه های قدیم و جدید_ معرفی جاذبه های طبیعی باستانی گردشگری